Тъмен

Minecraft NOOB vs PRO vs HACKER 

Абониране
Показвания 3 млн.
97% 28 971 617

Please note: On Gamers React, you will discover highly edited gaming clips from streamers. Clips used in the video are submitted by fans through our email and discord server. I spend over 12 hours per video editing to transform these clips into something that has never been seen before! There is also commentary from me that is included within the video for either added entertainment or to highlight something the audience may have missed out on without said commentary. My edits include creative subtitles, that we edit (it may go bigger or smaller based on the person’s speech or have some other kind of edit). Creative sound effects like cartoon effects when someone either falls from a high place, hits the ground, falls in lava, dies in the game, and much more. We include many memes in the video to make the video more entertaining for the viewer to watch as well as include many green screen effects to make the videos more comical and creative. We also spend time zooming in on peoples faces as well as zooming into certain parts of the video to highlight something the viewer may be missing out on if there were no zoom ins. We also manipulate audio or video in our clips to ensure there is no dead air for our viewers to watch. Over 50 clips are used in every video and we come up with a creative way to alter EVERY SINGLE clip to make it our own and UNIQUE to OUR channel. The majority of the unedited (or original) version of the clips I use can NOT be found anywhere else on BGbin. If you have any concerns or want a clip of yours removed, please send an email at GamersReactingYT@gmail.com
CHECK OUT OUR MERCH shop.gamersreact.com/​
SUBMIT CLIPS ON OUR REDDIT: www.reddit.com/r/GamersReactSubmission/
SUBMIT CLIPS IN THIS DISCORD: discord.gg/9rH9a5Z
twitter GamersReactYT
instagram gamersreactyt​
tik tok @gamersreactyt
Background Music:
"Night out" by LiQWYD soundcloud.com/liqwyd​
This is the FIRST video of Minecraft NOOB vs PRO vs HACKER! In this video, there are people who suck at the game, who are really good, and then people who just hack and win because of that. There are so many hilarious clips in this video that you NEED to watch!
▼ Players featured in this episode, thanks everyone!:
(In order of appearance)
hannahxxrose www.twitch.tv/hannahxxrose/videos
Button www.twitch.tv/button
AverageHarry www.twitch.tv/averageharry_
ShyaiKun www.twitch.tv/shyaikun
t0xicplayer6 www.twitch.tv/t0xicplayer6
taelou www.twitch.tv/taelou
Wolfabelle www.twitch.tv/wolfabelle
j2k0 www.twitch.tv/j2k0
3upa www.twitch.tv/3upa
aylerrrr www.twitch.tv/aylerrrr
gabbo1416 www.twitch.tv/gabbo1416
Bowshot www.twitch.tv/bowshot
Brazilian_Cake www.twitch.tv/brazilian_cake
Bxxron www.twitch.tv/bxxron
BTMC www.twitch.tv/btmc
Dowsky www.twitch.tv/dowsky
Wallibear www.twitch.tv/wallibear
HarbeeLive www.twitch.tv/harbeelive
forsen www.twitch.tv/forsen
coleslawbtwlive www.twitch.tv/coleslawbtwlive
LetsHugoTV www.twitch.tv/letshugotv
Couriway www.twitch.tv/couriway
madeofjade www.twitch.tv/madeofjade
Gentiio www.twitch.tv/gentiio
microstevey www.twitch.tv/microstevey
simonhoneydew www.twitch.tv/simonhoneydew
favorce www.twitch.tv/favorce
hary0tt www.twitch.tv/hary0tt
IzurUHC www.twitch.tv/izuruhc
real_jouzy www.twitch.tv/real_jouzy
BatAtVideoGames www.twitch.tv/batatvideogames
PotatoPie www.twitch.tv/potatopie25
JeremixPL www.twitch.tv/jeremixpl
TeosGame www.twitch.tv/teosgame
PhoenixSCLive www.twitch.tv/phoenixsclive
Blocksssssss www.twitch.tv/blocksssssss
Tfue www.twitch.tv/tfue
TapL www.twitch.tv/tapl
tommyinnit www.twitch.tv/tommyinnit
dream bgbin.info
Technoblade bgbin.info
More Related Videos to Enjoy
Hardcore Deaths That Hurt To Watch... #13
bgbin.info/code/video/g5dpaZLbtdXOptQ.html
Minecraft’s Black Hole Mod Is Very Funny
bgbin.info/code/video/lJppgX21nrKmp64.html
Minecraft But Everything is 10x Bigger! MrBeast Gaming
bgbin.info/code/video/oKigbKKmup3SjpU.html
bgbin.info/code/video/oKigbKKmup3SjpU.html
bgbin.info/code/video/foOqsXrOmLLYgtA.html

Публикуван на

 

28.02.2021 г.

Споделяне:

Споделяне:

Изтегли:

Зарежда връзки.....

Добавяне към:

Любими
За гледане по-късно
Коментари 100   
DH Journey with the deaf
DH Journey with the deaf преди 3 часа
Average harry:heeeee Me: lol
Enliros
Enliros преди 3 часа
The pickaxe was a sword this hole time
Milan_TTV
Milan_TTV преди 4 часа
The 2nd was funny 0:45
Maxwell Craft
Maxwell Craft преди 6 часа
4:24 wha- That a pick Not a sword...
Drago world
Drago world преди 8 часа
TECHNO NOOO
Ciro Ignacio Alegre
Ciro Ignacio Alegre преди 8 часа
hes a god
Ciro Ignacio Alegre
Ciro Ignacio Alegre преди 8 часа
5:57 YAYYYYYY DREAM GOOD
MW. Harry
MW. Harry преди 10 часа
So cringe...
Aabi Rana
Aabi Rana преди 10 часа
No it was pickaxe 4:24
Blizzard101 Gaming
Blizzard101 Gaming преди 10 часа
I HATE YOU
ReliktHafen 119
ReliktHafen 119 преди 13 часа
Nice Video bro
Llano Jhun
Llano Jhun преди 13 часа
4:24 Sword: im not dead
The Dark Plant
The Dark Plant преди 13 часа
Can we just talk about him referring a pickaxe as a sword?....
The Dark Plant
The Dark Plant преди 13 часа
The dude:HaAaAaAaaaaaaaAAAAAa🐽🐷? 0:47
Rares Hogas
Rares Hogas преди 14 часа
When will people learn that 95% of the time the hacker wins and 5% the pro wins. But still tho great plays
Vineetha Sanu
Vineetha Sanu преди 16 часа
22th clip.and he throw his diamond pickaxe in lava and you said he throw his sword in lava and I was confused at the time and you got nice clips And nice video
Pinksheep Bitch
Pinksheep Bitch преди 16 часа
Sad to see phoenixsc In this vid
Pinksheep Bitch
Pinksheep Bitch преди 16 часа
0:59 technoblade is known to do that
super minecraft
super minecraft преди 16 часа
4:25 he dropped pickaxe not a sword
Faisal Qaituqa
Faisal Qaituqa преди 18 часа
0:47 im laughing so hard about his face
internal_sadness
internal_sadness преди 18 часа
*sword
Sepagan Family
Sepagan Family преди 18 часа
4:26 I think he ment pickaxe
THENIxツ
THENIxツ преди 20 часа
3:24 can you give me texture pack name?
MaxiCooL Gaming
MaxiCooL Gaming преди 23 часа
4:23 yeah he dropped his "sword" Into lava
Maria Casas
Maria Casas преди ден
Someone is visible
Maria Casas
Maria Casas преди ден
That is a hacker
Samuel Krafft
Samuel Krafft преди ден
Believe it or not I’ve beaten a fly hacker before I just used arrows and they disabled their fly mode before I hit them and they got knocked into the void
MIKA CU
MIKA CU преди ден
Lucky man
Joey Mckusky
Joey Mckusky преди ден
5:52 dream is like NO. NO. NO. NO. I’m not dying lol
blue gamer
blue gamer преди ден
I hate technoblade its what he gets
Andro Belk
Andro Belk преди ден
4:22 sword ?
Lexi RobloxStar Lolstar
Lexi RobloxStar Lolstar преди ден
HEY I’M A HACKER HACKER!!!!!!!!!!
VALENTINO PRO GAMER BG
VALENTINO PRO GAMER BG преди ден
me new sub:)
Samuel Pelico-Hernandez
Samuel Pelico-Hernandez преди ден
It was a pickaxe not a sword but all of us make mistakes
Sire sirol
Sire sirol преди ден
Make 1 the hacker save all
It's me again
It's me again преди ден
Nawaz bg. View
Markjello Goula
Markjello Goula преди ден
4:23 sword or pickaxe??
Atharv Dhakre
Atharv Dhakre преди ден
0:45 that face was lit
Snork Polski
Snork Polski преди ден
4:26 no sword a pickaxe
Lucas Andersson
Lucas Andersson преди ден
Hey he did not trap hhimself
Alexa Watersons
Alexa Watersons преди ден
The part that he said he accidentally throw his sword sword in lava this is what the pickax thinks : pickax do I look like a sword to you or maybe I should be a sword? 😤😤
Justin Ramos
Justin Ramos преди ден
1:46 wheres my fellow weebs out their we finally found zero two
Mely ESPIRITU
Mely ESPIRITU преди ден
Did he know its a pickaxe
Emmy and Elly's world
Emmy and Elly's world преди ден
LOL, When he said winsteak, I forted
jimkrs
jimkrs преди ден
0:47 when you want to hide your mental breakdown
Meg Ranica Modina
Meg Ranica Modina преди ден
Hacker is hacking cas they cant win without hack
Late
Late преди ден
2:47 Gotta admit, that was pretty cool
Muhammad Akhtar
Muhammad Akhtar преди ден
Noob drops pickaxe in lava Him: He dropped his sword Bruh who's the Noob now
PHAZER6 Gaming
PHAZER6 Gaming преди ден
Or hackers will steal all of your data. Me, with my new phone: ok???
Slasher Game54
Slasher Game54 преди ден
0:47 What does a car sound sound like? Me:
andro aguilar
andro aguilar преди ден
Tommy is not nub dream is becuz his afk
CLOUDED
CLOUDED преди ден
Hanna gets noob then pro lol
KAAVY SARASWAT
KAAVY SARASWAT преди ден
Imagine being a pickaxe and called sword 😂
Avery Kenzo AH
Avery Kenzo AH преди ден
4:23 its pickaxe
Kurt Ungria
Kurt Ungria преди 2 дни
0:50 lol
Xiaohong Zhang
Xiaohong Zhang преди 2 дни
when you kill someone with just ur fist: technoblade:
Nerd Boy
Nerd Boy преди 2 дни
Bruh this guy is calling people noobs when he is one too. He called a pickaxe a sword. Lolololol
Itswierdlife
Itswierdlife преди 2 дни
I love how potato5 predicted it
Ethan R
Ethan R преди 2 дни
How is tomminit a noob for running over dream
Gave brandon Moncada
Gave brandon Moncada преди 2 дни
Why you hate tommy why he always noob
Gave brandon Moncada
Gave brandon Moncada преди 2 дни
I hate you say something steel your deta
Justin Brooks
Justin Brooks преди 2 дни
4:25 that was not a sword
Orange Fruit dude
Orange Fruit dude преди 2 дни
4:27 yep He dropped the sword in lava lol
Amongzin
Amongzin преди 2 дни
4:23 Gamers react:he accidentally dropped sword in lava me:no .-.,that is a pickaxe breh
Ting Ting Yang
Ting Ting Yang преди 2 дни
He didn’t drop his sword in lava he dropped his pickaxe in lava
Julian agra geovany
Julian agra geovany преди 2 дни
Gamers react:he acidently dropped his sword in lava The person who dropped the "sword"in lava:it was a pickaxe bro
Zecharia Weaver
Zecharia Weaver преди 2 дни
i killed a bedwars player with a lvl of like 35
Cordonquai
Cordonquai преди 2 дни
(Im Speak French sorry) the player who can touch me from afar I had a lot, of player who made his rage quit full of times
Sédek-Michael Coulibaly
Sédek-Michael Coulibaly преди 2 дни
4:24 [He accidentally dropped sword in lava] It's a pickaxe not a sword
Enzo Gamer
Enzo Gamer преди 2 дни
But i am mobile hacker
I Am Arizonaball
I Am Arizonaball преди 2 дни
Here’s why I played Minecraft: I am from Arizona, and I did not wanna die from heatstroke. So one day, I discovered the game. And started playing. I was watching stampy. Like almost everyone else. And here is where I am now. Born 10 days before Minecraft was released. I was born on May 7th, 2009. A few years later. I discovered this game, and for the reasons you just heard. Here is where I am now.
uri the fox
uri the fox преди 2 дни
why its so easy to get into this video
JayyBoi
JayyBoi преди 2 дни
Not sword, pickaxe :)
14N H0885
14N H0885 преди 2 дни
Sorry for the mistakes. I love you but just keep these in mind
14N H0885
14N H0885 преди 2 дни
AND HE DIDN’T TRAP HIMSELF
14N H0885
14N H0885 преди 2 дни
And on the pickaxe drop in lava you said sword
14N H0885
14N H0885 преди 2 дни
Mlg is easy for me
14N H0885
14N H0885 преди 2 дни
Bruh you call Tommy a noob when dream used /kill
Greg Umali
Greg Umali преди 2 дни
1:04: I have no words but "what the hell lol"
the pickle behind the slaughter
4:25 *definitely a sword indeed*
Blouz
Blouz преди 2 дни
0:36 not a hacker, just the triangle, if ur lower, u can hit even more that higher... and the guys internet was so bad, not the servers.
Orange Mendoza
Orange Mendoza преди 2 дни
So the pick in 4:24 is a sword
Killer Trust
Killer Trust преди 2 дни
All of player minecrat english is noobb like dream noob player indonesian pro. 😎
Deadmate 69
Deadmate 69 преди 2 дни
4:20 I think gamer reacts needs to look at that clip it was a pickaxe not a sword
Carterbuttyeet 123
Carterbuttyeet 123 преди 2 дни
0:47 huahuuuhaHUahuauHhuaahuhuAhuAAHUAUHhuAAHU
Ayan Hammad
Ayan Hammad преди 2 дни
Pickaxe: I’m not a sword
• LemonTea •
• LemonTea • преди 2 дни
That tommyinnit clip tho 😂
stuck on arrows
stuck on arrows преди 2 дни
why ru make techno hacker and dream pro ayyyyyy
Peter Fisher
Peter Fisher преди 2 дни
No u
Shayan Ahmad
Shayan Ahmad преди 2 дни
:4:26 he Dropped his Sword😂😂 BUT in reality its A pickaxe
Astrixz Danzy
Astrixz Danzy преди 2 дни
¯\_(ツ)_/¯
Reyana Louise Sanchez
Reyana Louise Sanchez преди 2 дни
Dont call them noob maybe Oops pro hacker/hacked
Emmanuel jericho Talampas
Emmanuel jericho Talampas преди 2 дни
Sword
Emmanuel jericho Talampas
Emmanuel jericho Talampas преди 2 дни
Pickaxe to sworf wtf
༒ Fʀɪᴛᴢ༒
༒ Fʀɪᴛᴢ༒ преди 2 дни
its a pickaxe not a sword
Fabio Barbieri
Fabio Barbieri преди 2 дни
4:29 I drop a pick
Fabio Barbieri
Fabio Barbieri преди 2 дни
not a sword
Kimmet PL
Kimmet PL преди 2 дни
dream is cheater becouse dream use scafold, technoblade don't use scafold
blur cube
blur cube преди 3 дни
4:26 dang I think you said pick
Anne Aboga
Anne Aboga преди 3 дни
0:47
Alfred Las
Alfred Las преди 3 дни
Techonoblade is noob
Напред
Best of Minecraft (2020)
34:27
Показвания 13 млн.
Camdaki Kız 2. Bölüm Fragmanı
1:06
Показвания 2 млн.
Minecraft, But I Craft An Infinity Gauntlet...
15:06
Показвания 749 хил.
Minecraft, But Fire Drops OP Items...
18:24
Показвания 6 млн.
OFFICIAL SSundee FOOT ROLE (Among Us)
15:01
Показвания 3,7 млн.
I finally teamed with Dream & Technoblade...
24:00
Показвания 15 млн.
Minecraft, But Villagers Trade OP Items...
19:18
Показвания 10 млн.
Minecraft, But You Can Mine The Entire Chunk...
22:13
Minecraft NOOB vs PRO vs HACKER #2
08:02
Показвания 939 хил.
First To Mine Netherite Wins $10,000!
11:52
Показвания 30 млн.
Camdaki Kız 2. Bölüm Fragmanı
1:06
Показвания 2 млн.
Кървава Луна: СЕЗОН 2 ЕПИЗОД 2
17:46
Bilal SONSES - Şimdiki Aklım (Official Video)
2:53
Tuğçe Kandemir - Ah Ellerim Kırılaydı
3:13
Показвания 35 млн.
“Един ден с...” - Лидия, еп.3
20:13