Тъмен

Baraj 38. Bölüm 

Абониране
Показвания 465 хил.
99% 55 000 347

Baraj 38. Bölüm Özeti:
Zahra’nın Tarık’ı ifşa etmesi, Nehir ve Nazım’ın gerçekleri görmesini sağlamıştır fakat Tarık ve Bahar’ın planı Zahra’nın kısa sürede suçlamasını geri almasına ve Nehir’le Nazım’ın elinde delil kalmamasına sebep olur. Nehir ve Nazım tüm gerçekleri ortaya çıkarmaya çalışırken Halit’in de olanları öğrenmesi gözünü kan bürümesine sebep olur. Bahar’ın Azra hakkındaki gerçekleri öğrenmesinin ise herkesin hayatını derinden etkileyecek sonuçları olacaktır.

Baraj BGbin Kanalına Abone Olmak için: bit.ly/2vN0Mu4
Med Yapım BGbin Kanalına Abone Olmak için: goo.gl/ZFpCky

Oyuncular:
Feyyaz Duman
Biran Damla Yılmaz
Burak Yörük
ve
Sumru Yavrucuk
Iman Casablanca
Sait Genay
Tuna Orhan

Публикуван на

 

4.05.2021 г.

Споделяне:

Споделяне:

Изтегли:

Зарежда връзки.....

Добавяне към:

Любими
За гледане по-късно
Коментари 0   
Baraj
Baraj преди месец
Yeni videolardan haberdar olmak için abone olmayı unutmayın🥰 bit.ly/2vN0Mu4
Star ışığı
Star ışığı преди 27 дни
39 cu bölümü koyamayı unutmayın lütfen
Star ışığı
Star ışığı преди 27 дни
39 cu bölümü koyamayı unutmayın lütfen
Ali Kartal
Ali Kartal преди месец
@313 ooo
THE Scorpion
THE Scorpion преди месец
@Nikolai Zahir pishi na bilgarski
Ramo
Ramo преди месец
Bahara hiic cicek aldinmi bu mahsum bakisla bahara baktinmi nazim efendi
Zubeyde Yag
Zubeyde Yag преди 3 дни
Nazimin fotosunu vermesi hataydı ilk yanlış yaptı dolandırıcılık yapmak istemiyordu yalnızdı çocukluğundan beri zerrinin aklıyla mileti kandırarak para kazanmış ona inan yönettiği saf bir kız taki nazımla tanışana kadar herşeyi bırakıp gitti nazima o fotoyu vermeseydi nehir seçerdi yine ilerde karakteri sahip çıkan iyi adami konu güzellik yakışıklılık yakismak değil dizide herşeye rağmen vazgecmeme sevdiği adam zannettiği güvendiği için evlilik teklifiyle kandırdı kızla oldu nehir buna rağmen evli çocuklu olmasını affetti unuttu yüzü yaralıydı parasıda o kadar yoktu hakandan rahatsızdı nazim yüzünden tanıştı hapisaneye gitmiş hatta bebek haberini alana kadar gitmiş hatta geç kalmayalım söyleyelim dedi o arada kaldı adam güçlü takıntılı karısına benzediği için hapse soktu bırakmazdı peşini napsın hamile parasız hata yaptı nereye kadar çalışacaktı zerin yanında olmazdı zengin diye istiyodu doldular çıkmayacak ailesi olsun diye evlendi nehir zengin yakışıklı bulurdu isteseydi nehir nazimi sevdi adamdan çekiniyordu tek başına napsın bilmiyordu onlar yüzünden bu hale geldiğini duyunca sevdiği çocuğunun babasıyla tekrar mutlu aile istedi çünkü nazımda seviyor anlatmaya çalıştı dinlemedi çocuğu söyledi kibrim inadimdan dönmedim sahip çıkmalıydım kızgınlıktan üzmek için intikam için kulanmak istedi bahari davette olanlardan sonra kovdular oda nazima gitti konuşurlarken bir anda öptü karşılıklı oldu sonra öfkesi geçmemiş afedemedigi için olduktan sonra düşünmeden evlendi ailesiz sonrada talihsiz cümleler kurdu içten istemedi büyük hata yaptı pişman oldular söz verince bırakmadı ailede ölünce yalnız üzgün diye sonra hamile ne zaman yan yana gelseler bir olay cıktı haketmedi pişman oldu nazımda çektirdi sözleri davranışlarıyla bilseydi bırakmazdı ölümden döndü yapmacık itici hareketleri konuşmaları beğenmek zorunda değilsiniz bu dizi senarist yazıyor onlar oynuyor gerçek değil eleştirenlere yazdığı saçma yorumlar tek taraflı gördüğüne izlediği kadar bakıyor düşünmüyor suçlumu suçlu size göre sevdiğiniz oyuncu çift için tamam kızdikda abartmayın bence ikiside üzüldüler üzdüler çektiler vazgeçmediler yıllar araya girenlere kötülük sorunlara rağmen bırakmıyorlar hakettiler mutlu olmayı bahar tarik hakan olmasa evlenecekti ayrılmayacaktı seviyorlardı çocuk babasız büyümezdi ama herkes nehrin eski işini nazımı bırakıp evlenmesini öne çıkarıp unutmadı baştan beri olan başroller kötü suçlular iyi oldu sevildi garip herşeyi yaptılar yırttılar sebeb bulup hakli çıkarıp savunuldu hala mutlu olsalardı ölmeseydi anlamadık onlarida sonda koysaydılar nehir nazim hikayesi elbet sonlanacak o kadar şey yaşadılar güzel mutlu aile oldular herkesin yüzü güldü senaristin yazdığı saçmalıktan sonra bahar tarik izledik ön plandaydı kaç hafta son bölümde yarın saatte onlarla ilgiliydi karakter zaman değişimi çiftin kötülenmesi dizinin soğutulup bitmesi onun yüzünden bahar tarik isteyebilir beğenebilir seversinizde doğru buydu iki üzüldü bir öldü hiçbirşey çekmeden unutuldu millet tarafından
seda Ates
seda Ates преди 6 дни
neyin karşîlığında verildeyse verildi işte böbrek.şükretsene. nazımda zaten en ufak açığını arayıp duruyordu baharı bırakmak için.🙄
seda Ates
seda Ates преди 6 дни
vay çıkarcı tarık vay 😏
Carmen Atienza
Carmen Atienza преди 8 дни
Felicidades a feyyaz hoy es su cumpleaños
tosbikin niloyasi
tosbikin niloyasi преди 8 дни
Tarık'ın deli gibi Zahraya aşık olup peşinde sürünmesini isterdim. Behlül gibi kendinden başkasını düşünmüyor Tarık.
afer hesenov
afer hesenov преди 9 дни
Darbe üstüne darbe yazik ya baharrr
afer hesenov
afer hesenov преди 9 дни
Ya film bitdi ben son bölümlərə bakmadigim icin bakiyorm
ömür Aayeva
ömür Aayeva преди 11 дни
Bahar burax getsin şu nazimi canı cəhənəmə.belə kişilır sənin kimi qadınların qiymıtini zaten bilmezler.burax nereye gedərsə getsin.zorla gözəlik olmaz
Zeynep Sozundendonmez
Zeynep Sozundendonmez преди 12 дни
Ya aslında nazım ile nehir daha çok yakışıyor ama bunu da yapmasaydin nazim bahar a oda bir kadın yani onuda bir gururu var yani üzüldüm bahar a da yani kardeşi gerçek değil onu seven kimse yok gerçekten yazık bahara da
Zeynep Sozundendonmez
Zeynep Sozundendonmez преди 12 дни
Nazim iyice kayayı yemiş evliyken başkası ile ılişkisi var ya nehirle geçmiş te bişey yaşadın sen nazim şimdi ise bahar adında bir kadın ile evlisin 😠😠😠
Dilara Xodayeva
Dilara Xodayeva преди 15 дни
Ibrahim neden yoktu son bolumlerde?
Əli Səfərov
Əli Səfərov преди 16 дни
Senarist nazımın ilk karısı və kızı nərədə?
Ayten Aktas
Ayten Aktas преди 18 дни
ben bu diziyi Saatinde Izledim ve nazım çıktı ilk çıktığında izledim ben bunu
Elifsefer Elifsefer
Elifsefer Elifsefer преди 21 ден
Nazım nehir çok çok sevdik sizi çok özledik sizi
Aynur Uça
Aynur Uça преди 22 дни
Dizi bitti çözülen tek bir suç yok.
Leila Qulieva
Leila Qulieva преди 22 дни
Hiç kimse: Noobody ; Nazim : Aslan oğlum benim
Dilek İrtuk
Dilek İrtuk преди 22 дни
💜💜💜
Hayaati Ali
Hayaati Ali преди 23 дни
Ibrahim tek ben mi özledim😢
SONSUZLUK ŞELALESİ
SONSUZLUK ŞELALESİ преди 24 дни
Nazım abi 18. Bölümde hapise giriyor ve Nehir ablamız ise Hakan abi nin kollarına gidiyor. Sonra Nazım abi hastanedeyken ise Tarık abiye gidiyor şimdi Nazım abi hapise girince bakalım şimdi kimin kollarında 🤔🤔🤔
Дилафруз Жораева
Дилафруз Жораева преди 25 дни
Nehir yinede 5 yil bir goca bulur nazimi beklemek icin Hamile kalmishtr zaten
Mehtap AŞIK
Mehtap AŞIK преди 25 дни
Final bölümünü haftalar oldu, neden hala yüklemiyorlar??
AYŞENUR ÜÇTAŞ
AYŞENUR ÜÇTAŞ преди 25 дни
39. Bölümüde yukleyin
OYUN CENNETİ
OYUN CENNETİ преди 26 дни
Bu ne lan bende niye görünmüyo
EGE BRAWL STARS
EGE BRAWL STARS преди 26 дни
Bahar bıçaklandığında nazım yaptı demesi lazım çünkü o nazımı hapisten kurtardı ve nazım baharı terk etti
Ramazan Yanal
Ramazan Yanal преди 26 дни
LAN
Xeyale Agayeva
Xeyale Agayeva преди 28 дни
Dizi boyu tarika nefret edenler
Mmeribv Mergtyu
Mmeribv Mergtyu преди месец
Yoh sana nehir, nazım kadar taş düşsün sana yaaa
Xeyale Dadawova
Xeyale Dadawova преди месец
Gülü kimi qızdı neler eledi
Sabrına Üstün
Sabrına Üstün преди месец
Nazim Bahara bitti diyo zaten yaninda degilki karisini unutmus zaten hep Nehirin yaninda. Gercek hayatta oylemi turkiyede, degil iste
Sabrına Üstün
Sabrına Üstün преди месец
Gercek hayatta boyle olmuyor sadece dizilerde oluyo. Bahara kocasi dusman gibi davraniyo, Nazim hergun Nehirle gorusuyo sacma yaa
محمد صفری
محمد صفری преди месец
❤👌
Elnure besirli
Elnure besirli преди месец
Bahar icin kalbim acidi 😥
Seadet Humbetli
Seadet Humbetli преди месец
Bunlar Olen adamada iyimisin😂sorurlar
Nejla Özbay
Nejla Özbay преди месец
Nazimin kızı ne oldu ilk eşinden olan oğlu için deli olan bir baba da kız çocuğuna neden arayıp sormadı cok saçma dizi bittiğine sevindim zaten hic sevmemistim diziyi 😁😁
Sara Jalali
Sara Jalali преди месец
Aslında bahara yazık adama böbrek verdi şimdi nazım istemiyor onu o zaman geri ver nazım efendi böbreği geber🤨
Raul Hüseynov
Raul Hüseynov преди месец
Nazim nehir +senarist hepsi asalik harakter
Raul Hüseynov
Raul Hüseynov преди месец
Nehir gibi asalik dolandirici bir kadini senarist kaldirib başa koymus. Sende onun gibi senarist
Kadriye Aydogan
Kadriye Aydogan преди месец
Bahara hic yakişmadi böyle rol nehirin olmasi gerekdi
Sans2domicilefix roberts
Sans2domicilefix roberts преди месец
Poor NAZIM 😔...
Роза Халилова
Роза Халилова преди месец
Ne Nazimmis gadinlari adamligdan cixardi
Turkish Delight
Turkish Delight преди месец
Tarigin buladar adilesmesi... cinayeti onliyebilirdi.. Tam bir pislik
Jeren_ Bayramova
Jeren_ Bayramova преди месец
Bu hekayedede yanan Bahar oldu.. Yazık :(
Ruqiyye Nezirova
Ruqiyye Nezirova преди месец
En gülmelisi,Zahranin oturmuram deyib,qacib masinin qabaq oturacaqinda oturmaqidir😂😂😂
•`Mïrä^
•`Mïrä^ преди месец
Nazımın küçük bir kızı vardı ona ne oldu acep😂🙄
Cesim Durmuş
Cesim Durmuş преди месец
bahara ÇOK üzüldüm
Nuray bersu neden hep yuzu asik cikiyor Rzaquluzade
Nazim dan nefret edenler ben
Qənimət Abbasov
Qənimət Abbasov преди месец
Bu dizide nehir fitne fesad dolu . Erkekleri evllik vadi ike kandllb paralrna el qoyan birisi ni yuksek xarakter kimi gostermek adaml sinir ediyor nehir ahata durustluk hara. Nifret ediyirim.. baharsa masum bu qlz oz askl qocasl ucun clrplnkr nazim inu hec hak etmiyor😒😒
Ilkay Khaspulatova
Ilkay Khaspulatova преди месец
D YOK D hayir Nehir neden boyle konusuyor?))
Pəri Zülfüqarlı
Pəri Zülfüqarlı преди месец
Nazım baharla neden oynuyo ayrıca bahar onun nehiri sevdiğini bile bile neden boşanmıyo
Sagf Affg
Sagf Affg преди месец
Ne eceb Bahar 2 gun ardarda eyni goy desti geyindi? Adeten her gun ayri geyimde olur oyuncular. 2 gun ust uste eyni geyimi geymezdiler 🤷‍♀️
Sagf Affg
Sagf Affg преди месец
Yox yaaa. Bitti demek ele asan idi he?? Bahari sevmesem de, boyreyini verib bu Nazim adlanan qorxaq nakishiye. Ilahi edalet var. Nazima ne olursa ecceb olur ele, hakk edir
Gunay Dost
Gunay Dost преди месец
Bu Nehirlerin de evi dingonun ahiri, her kes girib cikiyor
Kalina Traikova
Kalina Traikova преди месец
İbrahim özledik , nerde o ???
Kama M.tagiyeva
Kama M.tagiyeva преди месец
Nə bu yaaa
Kama M.tagiyeva
Kama M.tagiyeva преди месец
Düşmanin başi bahar kime güvenyorsun Nazim
damla Huseynov
damla Huseynov преди месец
Xahiş edirəm rejissora baraj dizisi final etməsin
cgdm Cetin
cgdm Cetin преди месец
Tarık’ın her bölüm’de daha kilolu görünmesi.. Az ye be kardeşim.. 😅
Amina Mirzeli
Amina Mirzeli преди месец
😂😂😂😂😂
Edita Khibliani
Edita Khibliani преди месец
Gercektan Artık bitinca daha yiy
Gunel Alizade
Gunel Alizade преди месец
İbrahim nerde sarııı demesini özledik
İnternetten Para Kazan
İnternetten Para Kazan преди месец
S A Ç M A
İnternetten Para Kazan
İnternetten Para Kazan преди месец
Sonunda bitiyor bu saçmalık 😂
Salam Sağol
Salam Sağol преди месец
Nazim sen cok alcak birisen Ne tapmisan şu Nehurde 5 kişi ile yatmiş Gül kibi kizi birakirsan halbuki böbrekini de sene verdi Onun ahi seni tutar inşallah
Nurane Quliyeva
Nurane Quliyeva преди месец
Keske final olmasaydi cox pis oldum 😢😢😢
Nezrin Mirheshimli
Nezrin Mirheshimli преди месец
Nazım 5 il daha yatar çıxar görer ki nehir bu defada mert için tarıkla evlenmiş babasız büyümesin diye
Aytac Rzayeva
Aytac Rzayeva преди месец
Azraya bax e hamamnan pamadanan çıxır 🤣🤣
Eda Ziyagil
Eda Ziyagil преди месец
Şimdi izlemeye başladım da, İbrahim geçen bölüm hic yoktu bu bölüm de yok galiba. Diziden çıktı mı noldu
anonimen profil
anonimen profil преди месец
Tarık kafayı mı yemiş 😂
Könül Abdullayeva
Könül Abdullayeva преди месец
Nazime acab olur bahar ona boyreyin verdi onu ati mehire qosdu firldagci mehire
x-mir mammadov
x-mir mammadov преди месец
Nehirà walvar yarawmir
Emsa Avdulji
Emsa Avdulji преди месец
AH BE AVUKAT DELI COK YALANCI SIN
afet afet
afet afet преди месец
allah allah bunlar her ikisi evli amaaa
izləyici
izləyici преди месец
Ya baraj final olacak çok üzgünüm
Наргиза Бердиярова
Yazik nazim
imran memmedeliyev
imran memmedeliyev преди месец
Tarik bi turlu atamadi bu zahrani basindan 😂
Melek Musaeva
Melek Musaeva преди месец
😂
Sri Wulandari
Sri Wulandari преди месец
Salam dari indonesia
Elza 11
Elza 11 преди месец
Mence Nehirle Tarik biryerde olsun.Neynir e bu goca Nazimi
Mnbvc25 Memmedovs
Mnbvc25 Memmedovs преди месец
Sanki cocuk masalimiw. Zaten ölùm cinayetiyle suçlanib habis yatmiw adam. Hic o biçaģa dokunurmuuu?
sᴇɴᴏʀɪ̂ᴛᴀ '
sᴇɴᴏʀɪ̂ᴛᴀ ' преди месец
Bu diziyi nazim olmadan izlesek, nazimi bir prenss zannederiz. Nazim a nazım.
《°•.》
《°•.》 преди месец
Tarik pis olsada menim onan xosum gelir yaxs rol oynur ,,)
Firuz Fatullayev
Firuz Fatullayev преди месец
Zahra maşından düşəndə minmir ,minendede düşmür 😂😂
Fatimə Kazmoffa
Fatimə Kazmoffa преди месец
En son babalar duyar = en son nazım duyar
Lalə Ömərova
Lalə Ömərova преди месец
Ya senarist bırak artık nazımla nehir mutlu olsun haksızlık ama ya bukadarda olmazz yeter yaaa
Aysel Elizade
Aysel Elizade преди месец
Xahiş edirəm nolarr bəsdirin niye final edirsiz axı. Yalvaram size final olmasınn .Ne kinosuna baxıram final edirsiz .Bele ədalətsizlik olmazss
Aytac Rzayeva
Aytac Rzayeva преди месец
Məndədə elədi 5kinomun 5də gedr finala😀
Асель Идрисова
Асель Идрисова преди месец
Tarktan nefret ediyorum
Зарифа Нажиева
Зарифа Нажиева преди месец
Ибрахим нерде
Gul Ka
Gul Ka преди месец
şimdi kahraman Nehirmi oldu?ne guluncdue boyreyini veren Bahardi sevdiyinden eledi bunu..Neyin garşiliginda olursa olsun sevibki edib insan hec baci-gardaşina belə boyreyini vermez..Nazim sanki boyreyini veren Nehirmiş kimj davranir elede deir mene gore kendini feda etmisen😏yazigim gelir Bahara bacisi sandigi belə bacisi deyil ailesi yox tenhadi..en azindan Nehir kimi Nazimi yari yolda qoymayib vefasizlig etmeyib..neyse ee serialda Nehirlə Nazimi bir edib finalda bahari pis gostermek cox pis ornekdi..en azindan nehir gazanmamalidi
Brn 955
Brn 955 преди месец
Yanliz kaldi wlh 😩😩😩
Brn 955
Brn 955 преди месец
Zavali bahar wallah
Irfan Kirklar
Irfan Kirklar преди месец
Boylece bu dizide artik izlenilmeyecekler listesine girdi.
Feride Hesenli1990
Feride Hesenli1990 преди месец
Ilk bolumden izleyen Men...ve bu serialin xestesi olmuwammm.Ibrahimin mimikalar superr.
Gönül Avci
Gönül Avci преди месец
Ibrahim nerelerde onusuz tadi yok
sevinc tagiyeva
sevinc tagiyeva преди месец
Nazımın bir qızı olduğu heç ağlına da gəlmir. Bir zamanlar buna xəyanət edən adamı bağışlamadı ama indi özü bir dolandırıcıya görə nələr edir . Əsəb oluram.
Antalya Korkuteli
Antalya Korkuteli преди месец
Nazım bidahaki oynayacağın diziyi hiç sevmesem bile senin için izleyeceğim dört gözle bekliyorum
Ulker Sediyeva
Ulker Sediyeva преди месец
Nazımın gülüşü çox qəşəngdir
Jale İsayeva
Jale İsayeva преди месец
O böbrek Nazımın haram xoşu olsun 😀
Jila Mahdi
Jila Mahdi преди месец
Ibrahim nerde ????????
matias Tambuldore
matias Tambuldore преди месец
+Çook şükür kavuştular - senarist yoooo
Cholponai Kairatova
Cholponai Kairatova преди месец
Bu Mert babacimla halacim nasil evli diye dusunuyor mu acaba
Aytac İsmayılova
Aytac İsmayılova преди месец
Şurada reklam izlemeye gelmişiz araya film giriyor ayıp oluyor arkadaşlar
Напред
Aşkın Tarifi 3.Episode
2:02:41
Показвания 1 млн.
Güldür Güldür Show - 263.Bölüm
1:50:44
Показвания 2 млн.
ДНЕВНА РУТИНА с ЕРИКА
19:37
Показвания 226 хил.
Papi Hans - Друг [1/12] [Official Video]
4:29
Показвания 448 хил.
ÜÇ KAĞITÇI - Türk Filmi (Kemal Sunal)
1:21:29
Показвания 3 млн.
Kardeşlerim 18. Bölüm (SEZON FİNALİ)
2:31:36
Показвания 6 млн.
Ada Masalı 1. Bölüm
1:52:52
Показвания 4 млн.
Kahraman Babam 1. Bölüm
1:47:20
Показвания 1 млн.
Mucize Doktor 61. Bölüm
2:03:31
Показвания 1 млн.
Cunning Single Lady Episode 1 (Aşk Mantık İntikam)
1:43:25
Baş Belası 1. Bölüm
1:59:15
Показвания 688 хил.
ДНЕВНА РУТИНА с ЕРИКА
19:37
Показвания 226 хил.
Papi Hans - Друг [1/12] [Official Video]
4:29
Показвания 448 хил.
Sen Çal Kapımı 42. Bölüm 1. Fragmanı
1:01
Показвания 1,6 млн.
Eri Qerimi ft Landi Roko - RRAK TAK TAK 💣  (REMiX)
2:27